Branding via sociale medier

2. april fra klokken 15.30-17.00

Thomas Østerkjerhuus der er Online Marketingschef hos Morningtrain holder oplæg

Thaisen Hus, Assensvej 183, Hillerslev, 5750 Ringe

Det er gratis for medlemmer (hver virksomhed kan tilmelde to deltagere gratis). Derudover koster det 300 kr + moms pr deltager. Samme pris gælder ikke-medlemmer.

Erhvervsrådet er vært ved kaffe/te og en sandwich undervejs.

Om oplægget:

”Mit navn er Thomas Mailund Østerkjerhuus. Jeg er Onlinemarketing chef hos Morning Train ApS. Jeg har arbejdet med marketing i 4 år i bureauer, både i Danmark og England.

Jeg specialiserer mig i performance baseret marketing – altså på marketing som kan kvantificeres, og hvor man måler på resultaterne af hver aktivitet. Mit mantra er at gøre marketing til en håndgribelig og forståelig størrelse.

Jeg tager udgangspunkt i adfærdspsykologi i alt jeg foretager mig, og jeg arbejder derfor med et udgangspunkt i, hvordan folk træffer valg.

Rent lavpraktisk så medbringer jeg følgende i min værktøjskasse: SEO, SEM, Branding, Sociale Medier og Konverteringsrateoptimering (CRO).”

Oplægget jeg vil holde vil tage udgangspunkt i nogle do’s and don’ts, som bygger på en længere række empiriske opdagelser.

I forlængelse af dette vil jeg snakke lidt om de forskellige sociale kanaler som branding-værktøjer; hvornår skal man vælge den ene kanal over den anden, og hvordan skal man bruge de enkelte kanaler.

Sidste ting er at jeg gerne vil give nogle råd til, hvordan man gør sine brandingaktiviteter målbare. Jeg har nogle metoder, som gør, at man kan aflæse resultaterne af diverse brandingaktiviteter på sociale medier. ”

Tilmelding Branding via sociale medier 2. april

Antal deltagere

Medlem?

12 + 2 =